Boekhouder Aalsmeer

Boekhouder Aalsmeer

De kans is groot dat jij hier bent omdat je een boekhouder in Aalsmeer zoekt. Om je meteen teleur te stellen: Aalsmeer is 125 kilometer rijden vanaf Heerde, waar wij kantoor houden. Gelukkig is het en zijn er genoeg middelen om te doen alsof we bij elkaar zijn, maar dan zonder de reistijd. Scheelt dat ook direct weer de reistijd en kosten voor één van ons beide.

Hoe dan ook: wij weten zeker dat wij jou kunnen helpen. Een betere, correctere en meer meedenkende boekhouder zal je niet vinden. Zelfs niet bij een lokale Aalsmeerder 😉

Ben je iemand die alle bonnetjes in een schoenendoos achterin zijn auto doet en 1x per kwartaal een week voor de BTW aangifte deadline de bonnetjes bij zijn boekhhouder naar binnen gooit? Dan kun je inderdaad bater een boekhouder in Aalsmeer zoeken. Maar als je het niet teveel moeite vind om een foto van je bonnetjes door de appen/mailen zodra je ze hebt dan garanderen wij dat de afstand geen enkel probleem is.

Wat wij doen?

Kortweg: ondernemers helpen met op orde brengen en of houden van hun administratie. Zoals je hieronder bij tarieven kunt zien kunnen wij het zo gek maken als je zelf wilt. Van alleen bijhouden tot volledige ontzorging. Het is aan jou!

  • Verwerken van banktransacties
  • Verwerken van Balans en winst- en verliesrekening
  • Adviseren (over hoogte van uitkering, investeringen, auto van de zaak, hypotheek)
  • Attenderen (op missende facturen, te weinig inkomsten, te hoge uitgaven, niet betalende klanten)
  • Opstellen jaarrekening
  • Doen van kwartaallijkse BTW aangiftes
  • Doen van IB aangiftes voor jou en je partner
  • Verwerken van jouw inkomende facturen d.m.v. mailbox beheer
  • Verrichten van betalingen aan crediteuren, belastingdienst en jezelf

En zoek je iets wat hierbij niet staat? Vraag het ons en de kans is groot dat we er wel uitkomen!

Tarieven

Grofweg hanteren wij de volgende tarieven:

Maar boekhouden is maatwerk en daarom is elke combinatie van factoren mogelijk. Daardoor hebben wij een formulier ontwikkelt. Zie hier.

Wat wij niet doen?

Transparantie vragen wij van onze klanten en zullen wij zelf dus ook altijd geven. Je kunt maar beter vooraf weten waar je aan toe bent. Wat wij niet doen:

  • Boekhouding voor B.V.’s –> aparte tak van sport
  • ZZP’ers met personeel –> daar komt een ander kostenplaatje bij kijken
  • Blijven zeuren om gegevens die wij nodig hebben –> na twee herinneringen zijn we er klaar mee
  • Werken met andere programma’s dan MoneyBird of E-Boekhouden –> wij zetten je wel kosteloos over
  • Incasseren van wanbetalende klanten –> We willen wel een no cure no pay incasso traject opzetten en herinneringen sturen maar wij gaan geen geld voor je halen of discussiëren met wanbetalers.

Wie wij zijn?

Wij is eigenlijk nog ik. Ik ben Pieter en ik ben een cijfernerd die eens baalde dat hij geen 10 maar een 9 voor wiskunde had op zijn eindlijst. In 2009 ben ik als 18-jarige begonnen met ondernemen. In de loop van jaren heb ik diverse samenwerkingen en bedrijven gehad. Ik heb een groothandel opgezet en uiteindelijk verkocht, drie iPhone reparatiezaken gehad en verder een hoop webshops. Inmiddels nog maar 1 bedrijf: het ontzorgen van ondernemers.

Begin 2020 waren alle samenwerkingen verbroken en stond ik er weer helemaal alleen voor, vol ambitie en zo vrij als een vogel. Slechts het bedrijf dat grafische vormgevingen en websites realiseert is nog in mijn bezit. Ik besloot de dingen waar ik het meeste energie uithaal te combineren: ondernemers helpen en met administraties bezig zijn. Zo ontstond het idee voor ZZPBoekhoudHulp.nl.

Op dit platform schrijf ik op regelmatige basis over boekhouden. Handleidingen om het zelf te doen, tips om kosten te besparen en nieuws over boekhoud/belasting zaken. Allemaal gratis omdat ik het leuk vind om kennis te delen. Zelf je boekhouding doen is niet lastig en met maximaal twee uur per week kan iedereen hem zelf bijhouden. Ik zal nooit doen of het rocket science is, maar eerlijk is eerlijk: je moet er wel zin in hebben en tijd voor maken. Als dat niet zo is nemen wij die last heel graag uit je handen.

Benieuwd hoe wij werken?

Pretty straight forward. Het is mijn passie om met cijfers te werken en bezig te zijn. Wij hebben geen problemen om verouderde administraties bij te werken. Geen problemen om aangiftes die twee jaar lang niet zijn gedaan te herstellen. Wat wij niet gaan doen is mensen achter hun broek aan zitten. Als wij stukken missen (facturen, bonnen, gegevens of antwoorden) vragen wij dat en herinneren jou daar aan. Als dat te vaak gebeurd  laten we je helaas gaan als klant. Wij vinden namelijk dat een geordende boekhouding ook uit de ondernemer zelf moet komen.

En geloof ons: dat geeft rust. Nooit meer zorgen hebben over de volgende belastingaanslag, of je wel genoeg winst maakt en of je uitkering die je uit de zaak haalt niet te hoog is.

Conclusie:

What you see is what you get. Als je wilt weten hoe ik klanten behandel (niet alleen boekhoudklanten) kijk dan eens op

Wij houden van persoonlijk kennis maken. Preferabel via de telefoon of beeldbellen, maar als je het echt graag wilt stappen wij die 125 kilometer in de auto. Kosteloos.